Koolhydraatarme weekmenu’s in één boek

Koolhydraatarme weekmenu’s zijn zo fijn! Wij houden er van. Zo stelden wij onlangs al een keto weekmenu deel 1 en keto weekmenu deel 2 samen. Vooral als je net met keto begint, heb je veel profijt van simpele weekmenu’s. Maar ook degenen die al langer de keto lifestyle hanteren, komt wat extra inspiratie en variatie altijd goed van pas! 

Vandaag reviewen we het digitale kookboek “De Koolhydraatarme Chef”, waarin ook koolhydraatarme weekmenu’s in voorkomen. Wil jij weten of dit boek iets voor jou is? Lees dan hier wat je mag verwachten van het boek en of wij vinden of het zijn geld waard is.

Koolhydraatarme weekmenu’s zijn handig! Waarom?

Laten we beginnen met uitleggen waarom koolhydraatarme weekmenu’s goed van pas komen. Als je begint met een dieet of nieuwe lifestyle, dan komt er in één keer heel veel op je af. Nieuwe ingrediënten, andere kooktechnieken, ‘regeltjes’, advies, en vooral veel informatie. Daarbij moet je lichaam wennen aan deze nieuwe manier van eten en dat kan soms even duren. Om het allemaal wat makkelijker te maken kun je beginnen met het volgen van een weekmenu. Zo hoef je niet na te denken over wat je gaat koken en weet je precies wat je die week bij de supermarkt moet halen. Daarom zijn keto of koolhydraatarme weekmenu’s dus enorm handig.

Koolhydraatarme weekmenu’s in de ‘Koolhydraatarme chef’

Het digitale kookboek De Koolhydraatarme Chef bevat ruim 90 koolhydraatarme recepten en 4 koolhydraatarme weekmenu’s. De ingrediënten die worden gebruikt zijn vrijwel overal verkrijgbaar, waardoor je niet naar speciale winkels hoeft te gaan. Daarbij zijn de gerechten geschikt voor beginnende koks zoals studenten of mensen die meestal voor kant-en-klaar maaltijden kiezen. Hierdoor blijf je gemotiveerd en leer je met de koolhydraatarme weekmenu’s heel snel hoe simpel het is om gezond te koken. 

Het boek bevat recepten voor het ontbijt, de lunch, het diner en een aantal tussendoortjes. 

Bij de aankoop van je digitale kookboek ontvang je ook een aantal bonussen:

  1. Boodschappenlijst voor 30-dagen (digitaal). Handig als je begint met gezond eten en wat inspiratie nodig hebt. Als je al wat meer ervaring hebt met gezonde boodschappen, dan is dit misschien overbodig
  2. Extra weekmenu. Hiermee kun je nog meer variëren
  3. Gezond smullen. Een digitaal boekje met 12 koolhydraatarme smoothies en toetjes. Perfect voor de zoetekauwen onder ons. De voedingswaarden zijn voor elk recept al berekend zodat het bijhouden van je calorie- en koolhydraatinname een stuk sneller gaat.

Is het kookboek ‘De Koolhydraatarme chef’ het geld waard?

Met het kookboek De Koolhydraatarme Chef en de bijbehorende koolhydraatarme weekmenu’s kun je 4 weken lang gevarieerd en koolhydraatarm eten. Dat is dus een maand lang niet nadenken over wat je die dag moet koken. Ook het feit dat alle voedingswaarden al zijn berekend is voor ons een groot voordeel. Wij weten maar al te goed dat het in het begin lastig is om bij te houden hoeveel koolhydraten je eet, en dat al dat tellen en rekenen niet bepaald motiverend werkt. Wij vinden dus dat het een goed idee is om De Koolhydraatarme Chef te kopen en in je digitale boekenkast te zetten voor dagelijks gebruik. 

Marieke

Marieke

Chef Zoetigheid @ KetoKing.nl

Geef een reactie

%d bloggers liken dit: